Επιστροφές Προϊόντων
Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.
Η παραλαβή γίνεται στην έδρα μας μόνο με την απόδειξη ή το τιμολόγιο.
To k4net.gr φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή των προϊόντων της. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος.
Σε περίπτωση, λοιπόν, που διαπιστώσετε ελάττωμα σε προϊόν που έχετε παραλάβει, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μέσω mail.
Θα σας ζητήσουμε να μας το επιστρέψετε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε η εταιρία μας θα επιστρέψει τη χρηματική αξία του στον πελάτη.
H k4net δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες ή φθορές που προκλήθηκαν στο προϊόν κατά τη μεταφορά του ή κατά το άνοιγμα της συσκευασίας του από τον πελάτη. Επίσης, δεν είναι δυνατή η αποκατάσταση προϊόντος το οποίο έχει παραποιηθεί ή έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει ανοιχθεί η συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος ή προϊόντων τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σε καμιά άλλη περίπτωση.
Η επιστροφή γίνεται δεκτή εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία στο τηλέφωνο 210-8008568 και με e-mail στο info@k4net.gr